Veelgestelde vragen

Hieronder treft u een overzicht aan van veel aan ons gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht of chat met ons.

Moet je als klant bij Tuijp ook een aanbetaling doen?

Nee, bij ons betaalt u niets aan, oftewel, géén aanbetaling.

Hoe lang duurt het verbouwen van een badkamer?

Bij de gemiddelde badkamer duurt de renovatie van sloper tot en met kitter 2 a 3 weken.

Hoe lang duurt het vervangen van een keuken?

Afhankelijk van de gewenste/benodigde veranderingen duurt dit 2 tot 12 kalenderdagen! (keuken vervangen t/m electra aanpassen/stucen/betegelen e.d.)

Als ik bij jullie een badkamer of keuken koop, plaatsen jullie deze dan ook of moeten wij zelf achter mensen aan?

Indien gewenst wordt de installatie/montage van sloper tot schilder door onze eigen vaste vaklieden verricht. Bijkomend voordeel: Als klant heeft u 1 aanspreekpunt en ontvangt u van 1 bedrijf de facturen. 

Werken jullie met Chinese producten?

Onze keukens, inbouwapparatuur, sanitair en tegels kopen wij rechtstreeks in uit Nederlandse en Europese fabrieken. Van ons geringe aanbod huismerken is de oorsprong niet altijd duidelijk. Daar zouden mogelijk producten van Chinese makelij tussen kunnen zitten. 

Wij willen graag door jullie een prijsopgave en 3D-tekening laten maken, moeten wij daar voor betalen?

Het laten maken van een prijsopgave en 3D-tekening is bij ons gratis.

Als ik bij jullie bijvoorbeeld sanitair of tegels koop welke ik zelf wil laten aanbrengen/tegelen, hoe bezorgen jullie dan?

Wij bezorgen alle producten bij u in huis achter de deur. Ook tegels. Deze hoeft u niet zelf vanaf de stoep naar binnen te sjouwen. Deze service is vandaag de dag bijna uniek te noemen.

Als er na een tijdje mogelijk een gebrek aan een van mijn producten ontstaat? Met wie moet ik dan contact opnemen?

Ook na aankoop blijft uw verkoopadviseur uw eerste aanspreekpunt voor vragen en eventuele service; u blijft bij ons een gewaardeerde klant. 

Bent u als bedrijf aangesloten bij een branchevereniging?

Ja, als u bij Tuijp Keuken & Bad koopt, koopt u bij een CBW-erkende woonwinkel. (Wilt u dit nagaan? klik op het CBW-logo onder aan de pagina voor controle).

Ik heb interesse in een showroomopruiming, heb ik nog garantie?

Gelet op de vaak zeer lage prijzen voor showroomuitverkopen, is er geen sprake van garantie in deze, tenzij anders overeengekomen. Dit is in overeenstemming met Artikel 15, lid 10 van de Algemene CBW voorwaarden.

Ik heb interesse in een showroomkeuken, kan ik hier nog iets bijbestellen of wijzigen?

Showroomkeukens welke ons pand mogen verlaten zijn vaak nog gewoon leverbaar. Het is dan mogelijk om bijvoorbeeld een extra kast bij te bestellen. 

Showroomkeukens kunnen indien nodig ook worden aangepast zodat hij wel bij u in de ruimte past. 

Als wij bij u een Keuken of Badkamer kopen, komt u dan de ruimte inmeten (controleren)?

Ja, uw verkoopadviseur meet de ruimte bij u thuis zelf in. Met hem heeft u immers al uw wensen doorgenomen. Dit inmeten is een onderdeel van onze service en doen wij gratis. Indien gewenst meten wij ook in als u de installatie/montage zelf of in eigen beheer uitvoert. 

Kunnen wij zonder afspraak bij u langskomen?

Ja, dat kan. Toch bevelen wij wel sterk aan om vooraf een afspraak te maken. Wij nemen voor elke klant, alle tijd. Het is dus heel goed mogelijk dat het gesprek een paar uur van uw en onze tijd vergt. Een keuken en badkamer is nou immers geen dagproduct en moet voor langere tijd aan alle wensen, eisen en smaken blijven voldoen. 

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!